Monday, October 19, 2009

KENANGAN TERINDAH - KARISMA UPSI & UIAM (GOMBAK)

Paparan kenangan terindah sepanjang Kem KARISMA UPSI & UIAM (Gombak) pada 16 - 18 Okt. 2009. Syabas dan tahniah atas semangat juang yang tinggi yang telah dipamerkan sepanjang kem ini berlangsung.

Jangan lupa datang ramai-ramai Majlis Pelancaran KARISMA JASA oleh YB Menteri Penerangan Komunikasi dan Kebudayaan pada 20 Oktober 2009 di Dewan Kuliah Utama, APIUM. Buktikan rakan KARISMA JASA adalah bakal pewaris negara....Buktikan segala azam, kesungguhan, semangat dan semua yang adik-adik perolehi semasa Kem KARISMA akan tertanam dalam minda dan jiwa untuk selamanya....





13 comments:

  1. kem rakan siswa best
    rugi sape yg tak p...
    thanks en aji n barisan fasi2, barisan lanun2....
    walaupun balik demam tp ini adalah kenangn terindah beb...

    jumpa u all malam esok....

    ReplyDelete
  2. mmg best giler program ni..hopefully,we'll meet again in de future!!

    ReplyDelete
  3. aslkm...
    ai kekawan..per kbr semua?
    da c u 2morow..
    i abu naim fro, upm huhuhu...

    'sesiapa yang merapakan hubungan sesama saudara maka akan diberi sejuta keredhaan di dunia dan akhirat... ehehhe...' semoga hubungan kita sebagai dalam negara 1 malaysia mencapai selaras gagasan yang dibawa uhuhu... c u...c u...

    ReplyDelete
  4. Aini Syazwani - UPSI (siri ke-6)October 20, 2009 at 12:39 AM

    salam...
    tahniah kpd smue penerima pingat mahasiswa wira negara...kerna kte smua adalah wira negara malaysia...1 malaysia!!! malaysia satu!
    syukran kathiran wt abg aji kta n smua fasi yg byk mengerahkan tenaga mereka utk mencapai objektif dan matlamat gagasan 1 malaysia....

    Allahu Akbar! Allahu Akbar! Allahu Akbar!

    ReplyDelete
  5. ai upsi...
    u...p...s...i..upsi...
    sori nie saya dari putra aumm...aumm...aumm...
    uhuhu..best ar jumpe korang semua...
    i naim dari upm...
    laksamana upm uhuhu.....
    hope pasni dapat bt progrm bersama okey..

    ReplyDelete
  6. hai sume rakan siswa..
    saya dpd uiam..
    bez gle bergabung dgn upsi..
    huhuhuh..
    rindu korang sumer..

    ReplyDelete
  7. hye hye hye...
    apa khabar semua...
    1 malaysia...
    malaysia 1...
    U..P..S..I...UPSI...

    say ana dari UPSI...
    seronok jmpa team karisma yg lain smlm...
    rasa mcm kejap gile...
    sygnya x dpt nk berkenal dgn lebih rapat...
    x pe...masa masih pnjg lagi...
    kita jmpa d blog n FB karisma k...

    1 malaysia...
    malaysia 1...

    ReplyDelete
  8. salam satu malaysia kawan...
    hope dapt jumpe lagi erk..
    10 tenaga remaja dapat gegarkan nusanatara nie kan plak kita yang beratus2 remahaj kan...
    so teruskan perjuang dan perkukuhkan ikatan karisma...
    best jumpe korang semua uia n upsi.... tepukan gemuruh korang menenggelamkan upm gak erk ehehe...
    aper2 bukan permusuhan diantara kita aper yang perlu semangat perjuang tuk pertahan kan maruah kan...
    ok c u again...
    nunite...

    ReplyDelete
  9. ase kjap je mlm UM 2...
    gRam giLe nK wat tRed mArk...
    ahah
    cya lah RAKAN SISWA...UH AH OYEAH!!!

    ReplyDelete
  10. jgn terpedaya ngan naim...........
    huahuahua...........

    tik 16 upm

    ReplyDelete
  11. acimit...hait...roger3...

    ana(kata ganti diri dalam bahasa arab)HAFIDZ NAIM a.k.a ABU daqi uiam gombak...ana qasa kem ni mampu melahirkan qamai warganegara yang sangat3 patriotik...lagi ana qasa baguih kalaw tempoh kem di panjangkan lagi...baqu masyuk..
    lagi banyak input leh d sampaikan..
    anyway,kem ni memang best...lain dari yang lain...

    ReplyDelete
  12. salam.....gempur......rindunyer....karisma the best.....

    ReplyDelete
  13. kawan karisma....
    jawab molek exam..
    2 masa depe kito,,,,
    n negara juga..

    ReplyDelete