Sunday, June 19, 2011



Selamat Hari Bapa!!!Walaupun ada yang memanggil ayah,abah,bapa,papa,daddy,abi dan apa jua panggilan bagi seorang seorang ayah,jasa mereka tetap sama iaitu membesarkan kita dari kecil hingga dewasa.Ucapkanlah SELAMAT HARI BAPA kepada mereka sementara masih berkesempatan untuk kita berbuat demikian.Sekadar ucapan ringkas pada hari ini terhadap mereka,ianya dapat mengukir senyuman di wajah dan kuntuman bahagia di hati mereka.

Hargai mereka seadanya.Kasih sayang mereka telah membentuk diri kita pada hari ini.Seorang bapa patut dihormati bukan ditakuti dan sebagai anak kita patut menerima bapa kita seadanya.Setegas mana mereka dalam usaha mendidik dan mengajar kita,jangan kita melihatnya dari pandangan yang negatif kerana dengan cara itulah mereka ingin melihat anak mereka berjaya.Bapa kita juga seorang manusia yang tidak lari daripada melakukan kesilapan.Semoga hari yang mendatang akan menambahkan lagi rasa sayang kita terhadap mereka!! SELAMAT HARI BAPA!

5 comments:

  1. SELAMAT HARI BAPA JUGA KHAS BUAT ABG AJI...KERANA MENJADI BAPA KEPADA KAMI SEMUA...MENJAGA KAMI..MENASIHATI KAMI..DAN SABAR DGN KAMI....TERIMA KASIH DAUN KELADI ;p

    ReplyDelete
  2. hehehehe...selamat ari bapa/abah/daddy/papa/walid/ayah untuk abg aji....

    *JASAmu di kenang selalu*

    ReplyDelete
  3. selamat menyambut hari bapa semua.... :)
    utk abg aji jugak...hehe:)

    ReplyDelete
  4. selamat menyambut hari bapa utk sahabat2 karisma.... x dilupakan utk abg aji....:)

    ReplyDelete
  5. abg aji slamat ari bape ye... luv u so much as our big brother... utk dato fuad ayahanda karisma, kami bersemangat untuk terus berjuang bersama kerajaan dan negara malaysia tercinta.

    ridz-unimap

    ReplyDelete