Saturday, January 1, 2011

SELAMAT TAHUN BARU, 1.1.11 !!!

SELAMAT TAHUN BARU diucapkan kepada semua terutama KARISMARIAN. Biarkan semalam menjadi iktibar, hari ini sebagai penyudah, moga esok kite akan terus berubah...

Jadilah lilin,
Jadilah cahaya,
Jadilah sinar dalam gelap ,
Jadilah inspirasi mengikut aspirasi 1MALAYSIA!

Boleh jadi kamu membenci sesuatu, padahal ia amat baik bagimu, dan boleh jadi (pula) kamu menyukai sesuatu, padahal ia amat buruk bagimu; Allah mengetahui, sedang kamu tidak mengetahui.”
[Al-Baqarah: 216 ]

”Janganlah kamu jadikan (nama) Allah dalam sumpahmu sebagai penghalang untuk berbuat kebajikan, bertakwa dan mengadakan kebaikan antara manusia. Dan Allah Maha Mendengar lagi Maha Mengetahui.”
[Al-Baqarah: 224]

” Kehidupan dunia dijadikan indah dalam pandangan orang-orang kafir, dan mereka memandang hina orang-orang yang beriman. Padahal orang-orang yang bertakwa itu lebih mulia daripada mereka di hari kiamat. Dan Allah memberi rezeki kepada orang-orang yang dikehendaki- Nya tanpa batas.”
[Al-Baqarah: 212]

3 comments:

  1. SELAMAT TAHUN BARU KARISMARIAN! <3

    IKHLAS.
    aini :)

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum & salam 1Malaysia...

    hmm....dh masuk tahun baru, 2011... selamat tahun baru kpd semua KARISMARIAN... selamat kembali ke kampus... selamat meneruskan perjuangan kita sebagai seorang mahasiswa... selamat belajar dan selamat mencipta kejayaan demi kejayaan utk tahun ini...semoga semua ahli KARISMA akan lebih cemerlang utk tahun 2011 ini.... mulakan tahun 2011 ini dengan azam dan tekad baru, semoga kita lebih bersemangat utk menaikkan nama KARISMA KEBANGSAAN dan juga kita bersama-sama memajukan diri...
    USAHA + DOA + TAWAKAL = KEJAYAAN

    ReplyDelete
  3. Kembali Karisma memartabatkan mahasiswa di persada Asia !

    ReplyDelete